#138 - هیشکى نبود ببینه، علاوه بر مرد، زن م کوه درده.

در عجیب ترین وضعیت ممکن دارم به سر میبرم. روزگار داره با آدماى دور و برم خیلى زیاد بد تا میکنه. اونقد که در آنِ واحد میتونم سه تا از عزیزترینامو نام ببرم که دارن به خودکشى فک میکنن:))
سنگ صبور بودن خیلى حس بدیه. اینکه با تموووم وجود بخاى یه کارى انجام بدى از این وضعیت رها شن؛ اما نتووونى:)به ولله قسم که دیدن اینکه عزیزات دارن زجر میکشن بدتره از خود زجر کشیدن...
کاش میشد همه دردا رو من بکشم و بقیه خوب باشن فقط.
کاش میشد همه دردا رو من بکشم و بقیه خوب باشن فقط.
کاش میشد همه دردا رو من بکشم و بقیه خوب باشن فقط.
کاش میشد همه دردا رو من بکشم و بقیه خوب باشن فقط.
کاش میشد همه دردا رو من
[دوشنبه, ۱۳ شهریور ۱۳۹۶، ۰۴:۵۰ ب.ظ]
یه جای خیلی خیلی دور.
با زیباترین و پر ستاره ترین آسمونِ ممکن.:)
Designed By Aylar          Script writing by Erfan Powered by Bayan