#65 - هوف!

+ بلخره درست کردم این قالبو! :) البته حالا که فک میکنم میبینم اگه نوشته های عکسا رو آبی میکردم خیلی بهتر میشد، اما اشکال نداره.. ایشالا دفه ی بعد :دی
++ یکی از ویژگیای بد لینک دادن تو بیان اینه که لینکایی که دوس داری اول از همه باشن، میرن آخر و تو نمیتونی کاری بکنی :|:|:| این فک کنم تنها ویژگی بد بیان باشه البته :)
+++ خابم میاد.
++++ پریروز یکی از دندونای عقلم تصمیم گرفت لثه مو بشکافه و تِرای کنه واس بیرون اومدن! بعد دکتر میگه "باید صبر کنی ده دوازده روز دیگه، نوکش بزنه بیرون تا بتونم برات جراحیش کنم!" و موضوع اینه که دقیقن ده روز پس از اون تاریخ، مرحله یکِ سیزدهمین دوره المپیاد نجوم ایران (:|) برگزار میشود :-" :-"
خوب من الان چی باید بهش بگم خوب؟ تو دندون عقلی؟ تو یه جو عقلم تو اون کله ت (باید بگم مینا الان! :>) نداری که! تو به این فک نمیکنی که من میخام ده روز دیگه مرحله یک بدم؟
+++++ و این روزها بیشترین جمله یی که از من میشنوید این است: "لُپّام قرینه نیستن!" (بخاطر باد کردن جای دندون بی عقلم)
++++++ انقد طول کشید درست کردن قالب، که نشد دلخوشیامو بنویسم :| احتمالن تیکه تیکه تو نوت گوشی مینویسم و وقتی پونصد تا شد، میذارمش اینجا یهو :)
+++++++ فردا با پریماه کلاس داریم *___*
++++++++ به شدت به دعاهای شما بلاگران عزیز جهت قبولی در مرحله اول سیزدهمین المپیاد نجوم و اخترفیزیک جمهوری اسلامی ایران نیازمندیم. :-رسمی
+++++++++ من رفتم بخابم.
[چهارشنبه, ۲۹ دی ۱۳۹۵، ۱۲:۳۹ ق.ظ]
یه جای خیلی خیلی دور.
با زیباترین و پر ستاره ترین آسمونِ ممکن.:)
Designed By Aylar          Script writing by Erfan Powered by Bayan