#72 - هلپ! :)))))

اینجانب 72 ساعت دیگر فرصت دارم تا خودم را "ریفرِش" نمایم! اما دقیقن نمیدانم چکار کنم :|
فقط فیلم دیدن و کتاب خوندن به ذهنم میرسه :| سه چهار تا فیلمم گذاشتم دانلود شه ولی میخام یه کار هیجون انگیز تر هم بکنم چون بعدش باید یه نفس درس بخونم واسه مرحله دو! نتیجتن این سه روز باید به بهترین نحو ممکن سپری شن! =)
+ عاقا هر کاری که باهاش حال میکنید، به منم پیشنهاد بدید! :-پر پر زدن واسه امتحان کردن کارای جدید :))
++ اون موقعا که بیکار نبودم تو ذهنم یه لیست بلند بالا از "کارایی که دلم میخاد انجامشون بدم ولی دارم درس میخونم و نمیشه" داشتم که هی بهش اضافه میشد! ولی الان نمیدونم چرا رخ نمی نماید :دی
+++ دلم واسه تا سه بیدار موندن و فیلم دیدن تنگ شده بود. خیلی کار خوبیه لعنتی.
++++ ستاره هاتون روشنه، یه چنتا کامنتم داریم ولی به قدری خستم که الان نمیفهمم چی میگین :D فردا میخونمتون.
[پنجشنبه, ۷ بهمن ۱۳۹۵، ۰۲:۵۲ ق.ظ]
یه جای خیلی خیلی دور.
با زیباترین و پر ستاره ترین آسمونِ ممکن.:)
Designed By Aylar          Script writing by Erfan Powered by Bayan