#85 - نود و شیش پشت دره:)

خیلی دیره ولی از یه لحاظی هنوز تو سال نود و پنجیم. هنوز چند دیقه مونده!

من میخاستم یه متن بلند بالا براتون بنویسم ولی تو این شلوغیای امروز، نشد لپتاپ باز کنم. واسه همین به همین حد اکتفا میکنم و امیدوارم حق مطلبو ادا کنه.:|


سلام
نمیدونم تویی که داری اینو میخونی، خواننده خاموش وبلاگ منی یا روشن (!)
نمیدونم نوشته هامو،خودمو دوست داری یا نداری
ولی من دارم:)
سالی که گذشت،گذشت
چه به بهترین شکل چه به بدترین شکل
هرچی اتفاقِ بد و ناراحتیه بزار پشتِ درِ سالِ ۹۵ و درِ سالِ ۹۶ رو با یه لبخندِ خوشگل که صورتِ نازتو نازتر میکنه باز کن و بگو: امساااال سالِ منه لعنتی هیچیم نمیتونه خرابش کنه!
با دوستای قدیمیت که قهری آشتی کن و کاری کن که بفهمن همیشگین:)
با دوستای جدیدت خوش باش و قدرشونو بدون...
زندگی رو در آغوش بگیر و یه بار تصمیم بگیر که دوسش داشته باشی و ازش کینه به دل نگیری

بهترین سالای زندگیتو از همین امسال رقم بزن
از همین امسااال! 💫💥

سال نوت مبارک:)

[دوشنبه, ۳۰ اسفند ۱۳۹۵، ۱۱:۲۷ ب.ظ]
یه جای خیلی خیلی دور.
با زیباترین و پر ستاره ترین آسمونِ ممکن.:)
Designed By Aylar          Script writing by Erfan Powered by Bayan