#92 - خدا، تموم خوشحالیاى دنیا رو بفرست تو دل "ر" و "ن" و بقیه اونا که دلیل خوشحالیشون پیششون نیست...

من یه کاره بد کردم. یه کاره خیلى خیلى بد.

من رفتم تو وبلاگ "ر" که لینکشو گذاشته بود رو اکانتش تو انجمن سمپادیا. من وبلاگشُ خوندم هیولا. پست به پستشو. حتى پست سوم دِیشو. من فهمیدم که چقدر سختى کشیده... چقد خورد شده...

"ر" رو دوسش دارم... نمیفهممش، هیچى از دردایى که کشیده حالیم نمیشه اما... به نظرم قویترین دختر این سنّى اى ه که دیدم.

هیولا من جرئت کردم پست سوم دِیشو بخونم... و اشکام بند نمیان...

.

..

 فک نکن بهش انقد، لعنتى. انقد به این موضوع لعنتى فک نکن. انقد به ترسات فک نکن. به خوشحالیا فک کن... به دلخوشیات...

آیلار..؟

[سه شنبه, ۲۹ فروردين ۱۳۹۶، ۱۲:۱۳ ق.ظ]
یه جای خیلی خیلی دور.
با زیباترین و پر ستاره ترین آسمونِ ممکن.:)
Designed By Aylar          Script writing by Erfan Powered by Bayan