و خاک بر سرِ ما که تو چنین جامعه اى نفس مى کشیم و با چنین آدمایى تعامل داریم.

 دارم از صحبتاتون بالا میارم. بالا.
چرا منقرض نمى شید؟ حالمو بهم میزنید:///
یعنى چى تکیه کردن به شوهر تا چه جایى از نظر شوهر ضعف حساب نمى شه و به علت لطایف زنانه ست؟ اصلاً این سوال احمقانه از کجا به ذهنت رسیده؟
معلومه که هر انسانى باید واسه خودش شخصیت مستقلى داشته باشه! معلومه که هیچ انسانى نباید به خودش و خدا به هیچ بنى بشر دیگه اى تکیه کنه!!
معلومه که مطرح کردن جنسیت تو چنین مسئله اى احمقانست. هر انسانى چه مرد چه زن باید یاد بگیره تنهایى قوى باشه. تنهایى واسه هر چیزى که مى خواد و هر هدفى که داره بجنگه. تکیه کردن یعنى چى؟! مگه ازدواج به معنى تکیه کردن به شخص دیگه ایه؟! ازدواج به معنى مستقل شدنه! یعنى تو یاد بگیرى با همکارى همسرت بتونى از پس زندگى بر بیاى و دو تایى یه موجود جدید به دنیا اضافه کنید!
که بهتره قبل اینکه یه موجود جدید به دنیا اضافه کنید اول برید تفکرات سمى تون راجع به خودتون رو درست کنید که خداى نکرده به یه انسان جدید منتقل نشه!!
یعنى واقعاً شما واسه انجام هر کارى نگاه مى کنى ببینى شوهرت خوشش میاد و براش جذاب هست یا نه؟ شخصیت مستقل ندارى؟ هرکارى شوهرت دلش نخواد انجامش نمى دى؟ حس نمى کنى خیلى خاک بر سرى دارى زندگى مى کنى؟ حس نمى کنى دو تا آدم وقتى تصمیم مى گیرن با هم زندگى کنن باید با همه چیز همدیگه کنار بیان؟!
اى خاک بر سر تو که خودت زنى و باز اینطورى فکر مى کنى! امیدوارم یا نسلتون منقرض شه، یا نسلتون منقرض شه.پیوست به این پست.دلم مى خواد همه ى اینا رو تو پیام خصوصى براش بنویسم! ولى حس مى کنم خیلى پرت تر از من فکر مى کنه و واقعاً ممکنه منطقش با منطق من فرق کنه.:////

ترو خدا حتا اگه متن پستو خوندید نرید کامنتا رو بخونید.

الان قابلیت دارم یه نفرو به قتل برسونم.
[شنبه, ۷ ارديبهشت ۱۳۹۸، ۱۲:۲۱ ق.ظ]
یه جای خیلی خیلی دور.
با زیباترین و پر ستاره ترین آسمونِ ممکن.:)
Designed By Aylar          Script writing by Erfan Powered by Bayan